>>> |
Małgorzata Bryl: Stop porodom, ciężarne precz!
Teatr Rozrywki w Chorzowie: Położnice szpitala Św. Zofii, reżyseria: Monika Strzępka |
>>> |
Aleksandra Kamińska: Współczesna wersja Wielkiego Mechanizmu
Teatr Współczesny w Szczecinie: Makbet, reżyseria: Marcin Liber |
>>> |
Anna Matras: Białoruski blues
Teatr.doc: Dwóch w twoim domu, reżyseria: Michaił Ugarow |
>>> |
Aleksandra Wiśniewska: Bez iluzji
Teatr na Woli im. Tadeusza Łomnickiego w Warszawie: Iluzje, reżyseria: Agnieszka Glińska |
>>> |
Małgorzata Bryl: Próbna lekcja romantyzmu
Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Dziady, reżyseria: Maja Kleczewska |
>>> |
Karolina Wycisk: Pierwszoplanowa rola wstrętu
VI Międzynarodowy Festiwal Teatralny Dialog-Wrocław: O twarzy. Wizerunek Syna Boga, reżyseria: Romeo Castellucci |
>>> |
Aleksandra Kamińska: OKNO otwarte na Północ
14 Spotkania Teatralne – OKNO 2011 |
>>> |
Patrycja Terciak: Calineczka, jakiej nie znamy
Wrocławski Teatr Pantomimy: Mikrokosmos, reżyseria: Konrad Dworakowski |
>>> |
Katarzyna Mikołajewska: Pierwiastek miłości, pierwiastek kobiecości
Teatr Polski we Wrocławiu: Blanche i Marie, reżyseria: Cezary Iber |
>>> |
Aleksandra Kamińska: Złotowłosa i Freud
Teatr Barakah w Krakowie: Statek dla lalek, reżyseria: Ana Nowicka |
>>> |
Małgorzata Bryl: Cyrkowcy na tragicznym koturnie
Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach: Jakobi i Leidental, reżyseria: Joanna Zdrada |
>>> |
Aleksandra Wiśniewska: Fizjologia obywateli w teatrze narodowym
Habima, Tel Awiw – Jafa: Moris Szimel, reż.: Yael Ronen |
>>> |
Patrycja Terciak: napewnomoże – przekraczanie granic z Veteranyi
Stowarzyszenie Teatralne CHOREA w Łodzi: napewnomoże, reż.: Tomasz Rodowicz |
>>> |
Małgorzata Bryl: "Więcej się bałam tylko na Freddim Krugerze i roller-coasterze"
Teatr Zagłębia w Sosnowcu: Między nami dobrze jest, reżyseria: Piotr Ratajczak |
>>> |
Patrycja Terciak: Czy teatr jednego aktora jest teatrem ubogim?
III Festiwal Monodramów MonoFest w Łodzi, 14-15 grudnia 2011 |
>>> |
Justyna Stasiowska: „Beyond the valley of the dolls”
Theater Oberhausen: Nora czyli dom lalki, reżyseria: Herbert Fritsch |
>>> |
Aleksandra Kamińska: Emigranci bez emigracji
Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie: Emigranci, reżyseria: Wiktor Rubin |
>>> |
Karolina Wycisk: Słowo o Jakubie Szeli: update
Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy im. G. Holoubka, Teatr Łaźnia Nowa,
Festiwal Boska Komedia: W imię Jakuba S., reżyseria: Monika Strzępka |
>>> |
Katarzyna Mikołajewska: Zobaczyć niewidzialnego
Wrocławski Teatr Współczesny: Według Bobczyńskiego, reżyseria: Agata Duda-Gracz |
>>> |
Anna Matras: Stypa po Słowackim
Stary Teatr w Krakowie: Kordian, reżyseria: Szymon Kaczmarek |
>>> |
Karolina Wycisk: Gospodarcza wstęga Möbiusa
Teatr Dramatyczny w Warszawie, Sala im. Mikołajskiej: Kupieckie kontrakty, reżyseria: Paweł Miśkiewicz |
>>> |
Justyna Stasiowska: Językowe machiny do bajek
Teatr Mumerus w Krakowie: LAPUTA & LAGADO według Jonathana Swifta czyli trzecia podróż Gullivera, reżyseria: Wiesław Hołdys |
>>> |
Małgorzata Bryl: Relacja festiwalowa z ziemi niczyjej
XIV Ogólnopolski Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje, Katowice, 10-18 marca 2012 |
>>> |
Katarzyna Mikołajewska: Przegląd Piosenki Aktorskiej
33. Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, 24 marca – 1 kwietnia 2012 |
>>> |
Aleksandra Wiśniewska: Spieszmy się poznawać ludzi
Teatr Powszechny w Warszawie: Nieskończona historia. Oratorium na 30 postaci, chór, orkiestrę i sukę Azę, reżyseria: Piotr Cieplak |
>>> |
Karolina Wycisk: Obcość, czyli (nie)istnienie systemu wartości
Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Obcy, reżyseria: Anna Smolar |
>>> |
Katarzyna Mikołajewska: Czołgiem na rabatkę
Teatr Polski we Wrocławiu: Czy Pan to będzie czytał na stałe?, reżyseria: Michał Kmiecik |
>>> |
Patrycja Terciak: Szkic o Balladynach, romansach, dyplomach, studentach-aktorach i lalkach
Teatr PWST im. Ludwika Solskiego w Krakowie, filia we Wrocławiu, Balladyny i romanse – szkic, reżyseria: Konrad Dworakowski |
>>> |
Aleksandra Wiśniewska: Od Felicji do Felicji
Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie: Jak być kochaną, reżyseria: Weronika Szczawińska |
|
|