elektra Grzegorz Niziołek Ośrodek Praktyk Teatralnych „Gardzienice”: Eurypides Elektra, reż. Włodzimierz Staniewski
Krzysztof Globisz, Andrzej Stasiuk
port: grecja Z Włodzimierzem Staniewskim rozmawia Tadeusz Kornaś
Z Leszkiem Kolankiewiczem rozmawia Jadwiga Rożek-Sieraczyńska
gombrowicz Olga Katafiasz błądzenie ku przemijaniu Teatr Narodowy w Warszawie: Błądzenie według Witolda Gombrowicza, reż. Jerzy Jarocki
Jerzy Jarzębski po premierze
błądzenie po peryferiach, czyli balansowanie na linie Z Mariuszem Bonaszewskim i Janem Englertem rozmawia Marta Uszyńska
Jarosław Fazan konferencja „gombrowicz – nasz współczesny”
biografie Katarzyna Łęcka wypędzeni z raju
repertuar Joanna Walaszek ćwiczenia z życia Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowie:
Agnieszka Marszałek >>> wola w poszukiwaniu kierunku Stary Teatr w Krakowie: Stanisław Wyspiański Wyzwolenie, reż. Mikołaj Grabowski
Agnieszka Wójtowicz a słowa padają jak kamienie Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu: Stanisław Wyspiański Klątwa, reż. Paweł Passini
Dorota Jarząbek z piaskownicy do piachu Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu: Michał Walczak Piaskownica, reż. Piotr Kruszczyński; Teatr im. Stefana Jaracza w Łodzi: Krzysztof Bizio Toksyny, reż. Wiesław Saniewski
Krystyna Duniec odlot i staroświecczyzna w teatrze Teatr Narodowy w Warszawie: Arthur Miller Śmierć komiwojażera, reż. Kazimierz Kutz
rozmaitości Bartosz Frąckowiak rozmaitości potrzebują tlenu
zakłócenia Z Aleksandrą Konieczną rozmawia Piotr Gruszczyński
Joanna Targoń >>> film o kurze
plusy i minusy Anna R. Burzyńska, Agnieszka Fryz-Więcek, Tadeusz Kornaś, Agnieszka Marszałek 54
sonda: co widzieli państwo ostatnio w teatrze Piotr Bikont, Krzysztof Bizio, Bartłomiej Dobroczyński, Józefa Hennelowa
koltes Iga Gańczarczyk o podwójnej względności Teatr Powszechny w Warszawie: Bernard-Marie Koltes Powrót na pustynię, reż. Anna Augustynowicz
Thomas Irmer w starciu projekcji Volksbühne am Rosa-Luxemburg-Platz w Berlinie: Bernard-Marie Koltes Walka czarnucha z psami, reż. Dimiter Gotscheff
Patrice Pavis samotność pól bawełnianych bernard-marie koltesa albo świat dealu
scenografia czy scenograf musi to wszystko wiedzieć? Z Krystyną Zachwatowicz rozmawia Joanna Walaszek
inny teatr Magda Podsiadły dialogi z buszu
festiwale Beata Guczalska kolaże i stare fotografie XIV Międzynarodowy Festiwal Teatralny Kontakt w Toruniu
Ewa Wieczorek młodzi w kaliszu 44. Kaliskie Spotkania Teatralne
Olga Katafiasz pokonać lalkę XXI Międzynarodowy Festiwal Sztuki Lalkarskiej w Bielsku-Białej
barwa ruchu Ze Stephenem Mottramem rozmawia Zuzanna Głowacka
grotowski Zbigniew Osiński grotowski i jego teatr laboratorium wobec kultury orientu – po dwudziestu pięciu latach (część II)
zagranica Thomas Irmer miłość. chłód. redukcja
Agnieszka Zgieb za sprawą kawałka jedwabiu... Théâtre du Nord w Lille: William Shakespeare Otello, reż. Declan Donnellan
Declan Donnellan tekst i jego tajemnica
Mari-Mai Corbel obsesja otella
Magdalena Hasiuk wschodni dywan Théâtre du Soleil: Le dernier Caravanserail. Odyssées, reż. Ariane Mnouchkine
Marcin Zawada >>> zestrzelę dla ciebie księżyc Barbican Centre w Londynie: The Black Rider, reż. Robert Wilson
kino Kazimierz Bardzik >>> kogo wybierasz? kim jesteś? wokół filmów ferzana ozpeteka
opera Katarzyna Osińska campowy moralitet Teatr Bolszoj w Moskwie: Igor Strawiński The Rake's Progress, reż. Dmitrij Czerniakow
Daniel Cichy dwie namiętności Staatsoper Unter den Linden w Berlinie: Piotr Czajkowski Dama pikowa, reż. Mariusz Treliński
taniec Mateusz Borowski anatomia czasu Ballet Frankfurt: Eidos: Telos; We Live Here, chor. William Forsythe
teatr telewizji Agnieszka Fryz-Więcek czemu mama nie płacze Teatr Telewizji: Lars Norén Noc jest matką dnia, reż. Henryk Baranowski
teatr w książkach Agnieszka Marszałek inspiracja Susan Sontag W Ameryce
Tadeusz Kornaś drabina reduty Zbigniew Osiński Pamięć Reduty
Katarzyna Fazan oswajanie maski Estera Żeromska Maska na japońskiej scenie. Od pradziejów do powstania teatru no
noty o książkach Agnieszka Marszałek |
p i k s e l
|