grzegorzewski Grzegorz Niziołek nieziemsko piękna rana Teatr Narodowy w Warszawie: Tadeusz Różewicz Duszyczka, reż. Jerzy Grzegorzewski
Kinga Gałuszka po premierze
planeta prospera Thomas Irmer, Marta Michalak, Katarzyna Osińska Planeta Grzegorzewski w Teatrze Narodowym
Maria Prussak odnaleziony dźwięk „wesela”
>>> dodawanie blasku Z Wojciechem Malajkatem rozmawia Anna Dunin-Brzezińska
Piotr Mitzner wyspiański gra hamleta
perceval pewnego długiego dnia podróż do kresu nocy Z Lukiem Percevalem rozmawia Thomas Irmer
loher Tadeusz Kornaś skaza Stary Teatr w Krakowie: Dea Loher Niewina, reż. Paweł Miśkiewicz
Beata Fudalej po premierze
Jarosław Tumidajski po premierze
Małgorzata Sugiera zmyślenie i prawda
repertuar Dorota Jarząbek Teatr Polski w Poznaniu: Franz Kafka Proces, reż. Marek Fiedor
rygor i sens Z Markiem Fiedorem rozmawia Ewa Guderian-Czaplińska
Marcin Kościelniak szlachetna inicjatywa Teatr Narodowy w Warszawie: Marek Modzelewski Koronacja, reż. Łukasz Kos; Teatr Rozmaitości w Warszawie: Iwan Wyrypajew Sny, reż. Łukasz Kos
Bartosz Frąckowiak w poszukiwaniu straconej winy Teatr Rozmaitości w Warszawie: Neil LaBute Bash, reż. ––>
terenuj się Z Grzegorzem Jarzyną rozmawia Piotr Gruszczyński
Ewa Wieczorek prawda hioba Wrocławski Teatr Współczesny: Księga Hioba, reż. Piotr Cieplak
Łukasz Drewniak czwarty krzyż Provisorium/Kompania Teatr w Lublinie: Tadeusz Różewicz Do piachu, reż. Janusz Opryński
Grzegorz Niziołek po premierze
Beata Guczalska polaków portret płaski Teatr Narodowy: Andrzej Saramonowicz 2 maja, reż. Agnieszka Glińska
plusy i minusy Anna R. Burzyńska, Dorota Jarząbek, Tadeusz Kornaś, Agnieszka Marszałek
sonda Alicja Helman, Jerzy Illg, Piotr Kruszczyński, Jan Kozikowski, Zygmunt Konieczny
zdarzenia Iga Gańczarczyk Spotkania z językiem i kulturą (SZUM). Thalia Theater w Hamburgu: Fritz Kater Zeit zu lieben zeit zu sterben,
Paweł Miśkiewicz nasza wina
grotowski Zbigniew Osiński grotowski i jego teatr laboratorium wobec kultury orientu – po dwudziestu pięciu latach
inny teatr Rafał Huzarski ludus passionis. świadectwo pasji
Dobrawa Branicka skróty na przestrzeni czasu Instytut Goethego w Krakowie: Skrót czyli Krakau Files, reż. Stefan Kaegi
przywrócić miastu jego sekrety Ze Stefanem Kaegim rozmawia Anna R. Burzyńska
Katarzyna Michałkiewicz nieobecny obywatel 29. Krakowskie Reminiscencje Teatralne
Mateusz Borowski opowiadanie historii niemożliwych Tim Etchells i Institute of Failure: Chimera – the impossible animal, Forced Entertainment: Bloody Mess
Łukasz Chotkowski maski, hitchcock, żelki, czyli „nie zaśniesz już więcej” Punchdrunk Theatrical Experiences w Londynie: Sleep no more, reż. Felix Barret
Magda Podsiadły je wip, je wap!
kino Grażyna Stachówna all you need is love czyli o filmowej komedii romantycznej
opera Daniel Cichy dźwięk w cieniu freuda Staatsoper w Berlinie: Franz Schreker Der ferne Klang, reż. Peter Mussbach
Agnieszka Marszałek „non conoscete amor...” Teatr Wielki im. S. Moniuszki w Poznaniu/Opera Waszyngtońska: Umberto Giordano Andrea Chénier,
scenografia teatralne 3D Z Borisem F. Kudlicką rozmawia Tomasz Cyz
zagranica Mateusz Borowski >>> w pułapce snów Krzysztof Warlikowski/Toneelgroep Amsterdam: Droomsporen, reż. Krzysztof Warlikowski
Laurent Manzoni partytura chaosu Maison de la culture de Bourges: William Szekspir Tytus Andronikus, reż. Lukas Hemleb
szekspir lekko współczesny Z Lukasem Hemlebem rozmawia Laurent Manzoni
Agnieszka Zgieb logika koszmaru Théâtre National de Chaillot w Paryżu: William Szekspir Tytus Andronikus, reż. Simon Abkarian
sen i pamięć Z Simonem Abkarianem rozmawia Agnieszka Zgieb
teatr telewizji Agnieszka Fryz-Więcek pijana bajka Nikołaj Kolada Martwa królewna, reż. Piotr Łazarkiewicz
Olga Katafiasz >>> trailer William Szekspir Hamlet, reż Łukasz Barczyk
teatr w książkach Dariusz Kosiński didymos Włodzimierz Staniewski, Alison Hodge Hidden Territories
Dorota Jarząbek dwa istnienia poszczególne Anna Micińska Istnienie Poszczególne: Stanisław Ignacy Witkiewicz
Diana Poskuta-Włodek aktor na straży iluzji Dariusz Kosiński Sztuka aktorska w polskim piśmiennictwie teatralnym XIX wieku
Joanna Targoń czarna komedia Bożena Frankowska Encyklopedia teatru polskiego
noty o książkach Agnieszka Marszałek |
p i k s e l
|