feminizm! nie faszyzm Agata Adamiecka-Sitek, Marta Keil, Igor Stokfiszewski. Materiały do porozumienia
Agata Adamiecka-Sitek, Marta Keil, Igor Stokfiszewski. Feminizacja – demokracja – praca. W stronę uspołecznionej instytucji kultury
Zasady współpracy twórczyń i twórców z Teatrem Powszechnym im. Zygmunta Hübnera w Warszawie
Rada Artystyczno-Programowa Teatru Powszechnego im. Zygmunta Hübnera w Warszawie. Regulamin
Teatr Powszechny – feministyczna instytucja kultury
siksa Patrzcie na mnie, jak się palę. Z Alex Freiheit i Burim rozmawia Justyna Stasiowska
>>> Anna Majewska. Kiedy opór staje się normą
Julia Kowalska. Tę Polskę w tobie Siksa: Stabat Mater Dolorosa – Musical o śmierci i dziewczynie, reż. Piotr Macha + Siksa
czarne szmaty Stawianie granic pogardy. Z Czarnymi Szmatami rozmawia Agnieszka Sosnowska
c.u.k.t. >>> Łucja Iwanczewska. C.U.K.T. – (techno)transformacja. Historia pewnej próby terenowej
cricot >>> Karolina Czerska. Teatr Cricot – suma przybliżeń
Katarzyna Kwiecień-Kalińska. Otwarta scena Wyzwolenia
kantor
owady >>> Monika Żółkoś. Teatr owadów
repertuar Witold Loska. Inny nie ma głosu Teatr Polski w Poznaniu: Hamlet / ?????? , reż. Maja Kleczewska
Karolina Habryło. Z De profundis… w pożar pikseli Stary Teatr w Krakowie: Nic, reż. Krzysztof Garbaczewski
Katarzyna Waligóra. Prawdy objawione? Nowy Teatr w Warszawie: Jezus, reż. Jędrzej Piaskowski
Piotr Morawski. Czysto ludzka perspektywa Stary Teatr w Krakowie: Podróże Guliwera według Jonathana Swifta, reż. Paweł Miśkiewicz
Marcelina Obarska. Ciało japońskie a ciało polskie Komuna// Warszawa: Hana Umeda / Sada Yakko, reż. Hana Umeda
Natalia Brajner. La vie sanatorienne Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Turnus mija, a ja niczyja, reż. Cezary Tomaszewski
Olga Katafiasz. Prawie jak w kinie, czyli jak się zabić i zjeść popcorn Studio teatrgaleria w Warszawie: Romeo i Julia, reż. Michał Zadara
opera Natalia Jakubowa. Moda na Haendla: tylko „dla sportu”? Festiwal Aix-en-Provence i Teatr Bolszoj w Moskwie: Alcyna, reż. Katie Mitchell; Theater an der Wien w Wiedniu: Saul, reż. Claus Guth
Maryla Zielińska. Płaszcze cudownej Toski Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie: Tosca, reż. Barbara Wysocka
Michał Kurkowski. Historia pisana czerwienią Opéra National de Paris: Lady Makbet z mceńskiego powiatu, reż. Krzysztof Warlikowski
zagranica Piotr Hildt. Wojna wybija rytm gry, czyli Romeo i Julia w Kurdystanie Volkstheater w Wiedniu: Rojava, reż. Sandy Lopičić
Katarzyna Tórz. Za murem IETM Caravan Palestine
taniec Pamela Bosak. 6 lat, 2 dni, 7 godzin – urodziny Centrum w Ruchu Centrum w Ruchu, Fundacja Burdąg: Show and tell
teatr w książkach Beata Guczalska. Precz z arcydziełami Joanna Krakowska, Demokracja. Przedstawienia, 2019 |