#metoo w teatrze #metoo i Troubleyn/Jan Fabre. List otwarty do Jana Fabre’a i Troubleyn
Prawo do odpowiedzi. Odpowiedź Troubleyn i Jana Fabre’a
Marta Keil. My też
artyści w pracy Wciąż nowe impulsy. Z Sonią Roszczuk rozmawia Monika Kwaśniewska
rajkowska Zuzanna Berendt. Jednak skuteczne. Perfomanse Joanny Rajkowskiej
zwierzęta w teatrze Dorota Semenowicz. Zabawa w rzeź
Marcelina Obarska. O ciele i mięsie
ciało jako medium Małgorzata Sugiera. (Nie)obecność: Rimini Protokoll i granice poznania
Justyna Stasiowska. Być jak Łajka– odbiór dźwięku jako allopojetyczna pętla feedbacku
repertuar >>> Julia Kowalska. Przyjemny wieczór w teatrze i serce patriarchatu Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni: Cud albo Krakowiaki i Górale, reż. Michał Zadara
>>> Krystyna Duniec. Wyrwać się z pułapki nierzeczywistości Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego: Pożar Reichstagu, reż. Katarzyna Szyngiera
Zuzanna Berendt. O czym milczy pieśniarka narodu Teatr Polski w Poznaniu: O mężnym Pietrku i sierotce Marysi. Bajka dla dorosłych, reż. Wiktor Rubin
>>> Julia Niedziejko. Kontrola moralności Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie i Scena Robocza w Poznaniu: Sean powie parę słów o sobie, twórcy: Wojciech Pustoła, Waldemar Rapior, Wojtek Ziemilski
Dominika Bremer. Społeczeństwo spektaklu Teatr Nowy w Łodzi: Gala ’68. Wolność to luksus, reż.Agnieszka Jakimiak
>>> Karolina Habryło. Nie będzie gorzej tylko niesporczakom Nowy Teatr w Warszawie: Polacy wyjaśniają przyszłość,reż. Wojtek Ziemilski
Monika Kwaśniewska. „Każdy tkwi w swojej scenie” Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie: Czarne papugi, reż. Michał Borczuch
Kinga Kurysia. Wszyscy jesteśmy misiami koala TR Warszawa: Chinka, reż. Klaudia Hartung-Wójciak
Maryla Zielińska. Dzikość ciała Nowy Teatr w Warszawie: Thriller, reż. i chor. Paweł Sakowicz, Anna Smolar
Beata Kustra. Polacy z Polski, czyli elementarz naszych stosunków do obcych Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera w Warszawie: Lawrence z Arabii, reż. Weronika Szczawińska
taniec Karolina Wycisk. Tryb choreografowanej uważności Centrum w Procesie 2018
>>> Radosław Pindor. Na ostrych zakrętach Cricoteka w Krakowie: Rollercoaster. Kolekcjonerzy wrażeń
zagranica Katarzyna Osińska. Wołga, Wołga… i sztuka X Międzynarodowe Biennale Sztuki Współczesnej w Szyriajewie
Katarzyna Tórz. Operacja na otwartym sercu. Teatr Susanne Kennedy Volksbühne Berlin i Theater Rotterdam: Women in Trouble; Münchner Kammerspiele: Die Selbstmord-Schwerstern / The Virgin Suicides, reż.Susanne Kennedy
Susanne Kennedy. Nieskończona gra w stawanie się
festiwale Małgorzata Jabłońska. Uformowani własnymi rękami Program Podyplomowej Samoformacji Aktorskiej we Wrocławiu
Profesjonalni i niezależni. Z twórcami teatru Układ Formalny rozmawia Małgorzata Jabłońska
Anna R. Burzyńska. Świat we wielu małych kawałkach Międzynarodowy Festiwal Sirenos w Wilnie
Stanisław Godlewski. Bez dyskusji Malta Festival Poznań
Katarzyna Lemańska. A który temat jest tylko dla dorosłych? 5. Przegląd Nowego Teatru dla Dzieci we Wrocławiu
teatr w książkach Małgorzata Leyko. Życie i śmierć są w mocy języka. Wokół „Procesów doktora Weicherta” Rafała Węgrzyniaka Rafał Węgrzyniak, Procesy doktora Weicherta, Warszawa 2017 |